Pagina's

vrijdag 28 juni 2013

Karien43 klanten spaarkaart

Hoi allemaal

Zoals jullie misschien wel weten komt op 2 juli de nieuwe catalogus uit.
Dit lijkt mij een mooie gelegenheid om met een spaarkaart te beginnen waarmee je kan sparen voor GRATIS Stampin'Up producten.

Hoe werkt het?


Plaats een bestelling bij mij.

Voor elke besteedde  50 euro krijg je 1 punt.
Bestellingen van 49.95 komen niet in aanmerking voor een punt
Exclusief verzendkosten


Zodra je 10 punten hebt gespaard is je kaart vol en dan mag je GRATIS iets uit de catalogus kiezen  t.w.v 30 euro

Ik hou de kaart bij, zodra hij vol is krijg je van mij een mail.

Uiteraard enkel inwisselbaar bij Karien43.

Je ontvangt ook van mij bij elke 50 euro die je besteed een STAMPIE, wat dit is blijft een verassing maar je kunt Stampie’s  gebruiken voor op je creaties. 
Geen  Stampie is gelijk.

Heb je nog vragen stel ze gerust.

Bedankt voor het kijken en nog een fijne dag.

Groetjes Karien

Geen opmerkingen: