Pagina's

dinsdag 3 september 2013

kaartje gemaakt met de stampin'up mini pakket

Hallo Allemaal

Hebben jullie mijn Stampin'Up mini pakket van September al gezien?
Klik boven in mijn blog Karien43 Stampin up mini pakket aan en je ziet de twee pakketten die ik voor jullie heb samen gesteld.

Dit kaartje heb ik gemaakt van de Stampin'Up mini pakket September

Cardstock: whisper white,basic black
Inkt:old olive
stempel:sassy salutions
design papier:season of style designer series paper stack

Op zondag 8 september plaats ik een verzamel bestelling.

Wil je het Stampin'Up mini pakket bestellen bestel hem dan voor 5 september want dan krijg je de herfst winter catalogus er gratis bij



Groetjes Karien

2 opmerkingen:

Rieni zei

wat een mooi kaartje, en die SU spulletjes zijn zo leuk. Ik durf niet eens te gaan kijken zo bang voor een nieuwe verslaving

M@ureen zei

Wat een leuk kaartje Karien en idd. SU is ook helemaal mijn ding ... ben al verslaafd! ;-)

Greetz,
Maureen.