Pagina's

zondag 30 november 2014

Verjaardags candy (herinnering)

Hallo Allemaal

Omdat het bijna december is wil ik jullie even helpen herinneren dat mijn verjaardags candy nog loopt  Ik zou het superleuk vinden om allemaal zelfgemaakte verjaardags kaarten te mogen ontvangen op mijn verjaardag (13 december)

Voor degene die mij een kaartje willen sturen heb ik deze leuke candy gemaakt:


Wat moet je doen om kans te maken op deze candy:
Als je nog geen volger bent wordt volger van mijn blog
Plaats mijn candy met link in de zijkant op jouw blog
Stuur mij een creatie of een kaart
Voor mijn adres kan je me mailen op: karien43@ziggo.nl
 
Op woensdag 17 december maak ik de winnaar van deze candy bekend
Groetjes Karien
 

2 opmerkingen:

Original handmade by Janneke zei

Hoi Karien,
Staan de oliebollen al klaar??? Het is tenslotte oudjaarsavond voor je ;-)
Een hele gezellige dag morgen toegewenst hoor!

Groetjes Janneke Vink

karien zei

Hihi ja Janneke de oliebollen staan klaar en al bijna op
En bedankt voor je supermooie kaart.